haasje over (2)

haasje-over-2

3 reacties
  1. egoecho zei:

    Ach, mijn hart breekt (echt hoor). Zag van de week tussen de rails, naast het perron, een speelgoedautootje liggen. Daar zit dan – volgens mijn verzuchtende levenshouding – een verhaal met tranen achter. Dit haasje is nog triester; nog mooier.

    • moniek spaans zei:

      Gelukkig zag ik even nadat ik het haasje fotografeerde de moeder van het kindje dat haar haasje had laten vallen op komen dagen. Helemaal blij nam ze het arme diertje in haar armen…
      Dit keer liep het goed af met het haasje….

      • egoecho zei:

        Dat doet me goed om te horen! :-) Sommige haasjes zijn gewoon het haasje niet. Fijn ;-)

Geef een reactie

